9 januari 2012

Traktooor!!



Jag och Lillfiabus köpte in ett antal tygstuvar när Mjuka Tyger hade utförsäljning. I min del ingick några bitar med fordonstyg. Sonen tog en titt på tyget, utropade "TRAKTOOR!!" och gick sedan omkring med tyget halva dagen. Så jag snålade och snålade och lyckades få ut fyra tröjor av de två snuttarna, varav tre lyckades fastna på bild. Det var ju kanske tur det för han vägrade att ha annat än traktor-tröjor på sig i en månad.
Tyg: Fordonstyget (fast här hemma går det under namnet "Traktortyget") från Mjuka tyger.
Mönster: Mönstret på de två långärmade tröjorna är mitt standardmönster från Ottobre.Det kortärmade möster är Form 1 från Medums bok.
Vill passa på att be om ursäkt för den usla kvaliteen i mina foton. Just nu bloggar jag om gamla projekt och då tog jag bara bilder med min mobilkamera. Jag ska försöka ta bilder med vår lite bättre systemkamera framöver har jag tänkt. Och kanske ska ta och försöka redigera bilderna också.... Någon som har förslag på ett bra, gratis bildredigeringsprogram man kan ladda ned? Jag har inte råd med PhotoShop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar